Ja wiem Ja wiem
248
BLOG

TVP Info -propaganda jak z najgorszych czasów

Ja wiem Ja wiem Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Właśnie się dowiedziałem na TVP info, że został skazany na pół roku więzienia bez zawieszenia właściciel psa, który poskąpił 100 zł na uśpienie, a mianowicie własnoręcznie zabił i pochował chorego 12 letniego psa. To że był z nim zżyty, więc miłość między zwierzęciem, a właścicielem była silna, świadczy to, że jadł tylko z jego ręki. Kto zatem lepiej może współczuć i wiedzieć co dobre dla towarzysza, jak nie jego opiekun? Pani feministka... tfu, przepraszam za pomyłkę, miłośniczka zwierząt... przepraszam, to mogło być źle zrozumiane (zbyt frywolnie), społeczniczka działająca przeciw okrucieństwu wobec zwierząt? Sąd? TVP info? Skoro sami podkreślają w materiale, że pies był zżyty z właścicielem, że był pod jego opieką 12 lat i wszędzie mu towarzyszył, to czemu robią z niego potwora bez serca i wrażliwości wobec zwierząt i sugerują, że zabił bez powodu z czystego okrucieństwa? Czemu przemilczają fakt, że to była samowolna eutanazja wywołana współczuciem (i może brakiem pieniędzy) na psie, czyli uderzenie w łeb twardym narzędziem i pochówek, a nie znęcanie się i nienawiść do psa? Weterynarz by skasował za wizytę i podał od razu "lek na życie", ewentualnie starał się prowadzić kosztowną i bezskuteczną akcję ulżenia i podtrzymania życia psu, by zdechł ostatecznie w męczarniach po nieskutecznym działaniu leku (już to przerabiałem, więc wiem) lub w "cywilizowany sposób" przy kolejnej wizycie i decyzji weterynarza. 

Nie mogłem oglądać tak obleśnego propagandowego programu, w którym co drugie słowo było kłamstwem, manipulacją i żerowaniem na emocjach wywołanych przedstawieniem absurdalnej wydumanej historii z prawdziwym jeszcze bardziej absurdalnym wyrokiem, bo przypomniały mi się czasy najgorszej manipulacji, politpoprawności i jedynej słusznej prawdy, jaka królowała na wszystkich kanałach za czasów PO i PSL 24 na dobę.

Zaczynam przekonywać się, że TVP już nadgoniła w propagandzie TVN, a może nawet teraz lideruje w kłamstwach i świecie alternatywnych faktów.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura