Dariusz Ged
Dariusz Ged
Ja wiem Ja wiem
701
BLOG

Rysować każdy umie

Ja wiem Ja wiem Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Ponoć polityka jest tak komediowa, że nie  trzeba wiele myśleć, wystarczy rysować, podpisać nawet prawdziwym cytatem i powinno wyjść śmiesznie. Postanowiłem się zacząć przyglądać scenie politycznej z myślą uchwycenia takich scenek. W brew pozorom nie jest to takie proste, ale załóżmy, że początki zawsze są trudne. Jak się Wam spodoba to może będę kontynuował na salon24.pl komentowanie polityki w formie zgodnej z moim wykształceniem. Mam nadzieję, że każdy rozpoznaje polityka na rysunku.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości